راهنمای خرید هدفون

 در این مقاله در بلاگر قصد داریم راهنمای خرید هدفون عالی را داشته باشیم. مجموعه ای از شاخه های گوش معمولاً در هر تلفن هوشمند موجود است. اما اکثراً از کیفیت پایین تری برخوردار هستند و موسیقی مورد علاقه شما را رعایت نمی کنند. ما راهنمای خرید هدفون به شما کمک می کنیم هدفون های مناسب شما را پیدا کنید.
ما به شما نکاتی در مورد هدفونهای بی نقص ارائه خواهیم داد و به شما می گوییم هنگام گرفتن بلندگوی بلوتوث باید مراقب چه مواردی باشید.
بزرگنمایی کنید
ما به شما نکاتی در مورد هدفونهای بی نقص ارائه خواهیم داد و به شما می گوییم هنگام گرفتن بلندگوی بلوتوث باید مراقب چه مواردی باشید.
© آنتونیوگیلم - fotolia.com

هر کسی که یک گوشی هوشمند جدید خریداری کند ، راهنمای خرید هدفون احتمالاً ساعت ها در مورد دستگاه مناسب تحقیق خواهد کرد: این دستگاه باید در اسرع وقت کار کند ، حافظه زیادی داشته باشد و همچنین دوام باتری طولانی نیز از مزایای آن است. زیرا این تلفن هوشمند دیگر فقط برای برقراری تماس تلفنی استفاده نمی شود بلکه اکنون جایگزین دوربین دیجیتال ، سازمان دهنده و البته دستگاه پخش MP3 می شود.

و این دقیقاً در همانجاست که مشکل وجود دارد: اکثر کاربران هفته ها ، اگر نه ماه ها ، بدنبال تلفن هوشمند ایده آل می گردند ، اما پس از آن فقط از گوش های پلاستیکی موجود برای گوش دادن به موسیقی استفاده می کنند که معمولاً صدای بدی تولید می کنند. از این رو نکته ماست: روی هدفون های خوب سرمایه گذاری کنید! می توانید در مشاوره خرید ما متوجه شوید که کدام یک برای شما بهترین است.

سطح سامسونگ در آزمون

داخل گوش ، روی گوش یا روی گوش؟

اولین تصمیمی که باید در مورد هدفون های آینده راهنمای خرید هدفون خود بگیرید ، نوع هدفون است. عمدتا بین سه نوع تمایز قایل می شود: شاخه های گوش کلاسیک ، بسته به نوع طراحی ، کم و بیش کاملاً در گوش ناپدید می شوند. سپس می توان آنها را با نام هدفون های داخل گوش (گیر در گوش) یا جوانه های گوش (واقع در ابتدای مجرای گوش) یافت. قطعات گوش هدفون های گوش کمی بزرگتر هستند - آنها معمولاً دارای یک هدبند قابل تنظیم هستند ، قطعات گوش روی گوش ها قرار می گیرند. بزرگترین قطعات گوش ، هدفون بالای گوش است. آنها همچنین دارای یک هدبند قابل تنظیم هستند که قطعات گوش کاملاً گوش ها را بسته است. در ادامه ، ما به مزایا و معایب انواع مختلف هدفون خواهیم پرداخت.

شاخه های گوش (جوانه های گوش ، داخل گوش): مخصوصاً متحرک و جمع و جور

اگر می خواهید در هنگام حرکت با تلفن هوشمند خود به موسیقی گوش دهید ، قطعاً گوش های گوش ، به ویژه نسخه داخل گوش ، راحت ترین راه حل هستند. هدفون ها صدای مناسبی را ارائه می دهند ، اما بزرگترین مزیت آنها جمع و جور بودن آنهاست: آنها به سرعت در جیب از بین می روند ، آماده استفاده هستند و از همه مهمتر لباس معاصران شیک پوش را خراب می کنند ، زیرا بر مدل مو ، کلاه و موارد مشابه تأثیر نمی گذارد.

با این حال ، گوش پاک کن ها به دلیل ویژگی جدول راهنمای خرید هدفون چنگ زدن بیشترین خطر خرید بد را دارند. از آنجا که جوانه های گوش که اغلب در صندوق تخفیفان پیدا می کنید ممکن است از نظر قیمت جذاب باشند ، اما همیشه از نظر کیفیت صدا (مخصوصاً وقتی صحبت از تولید مثل باس می شود) و راحتی آنها ناامید کننده است. مورد دوم وقتی که به گوش پاک کن ها می رسد نیمی از جنگ است. بنابراین قطعات گوش را از نزدیک مشاهده کنید و مطمئن شوید که آنها تا حد ممکن در گوش (داخل گوش) ناپدید شوند. در غیر این صورت ممکن است گوشی با کوچکترین حرکت سر شما بیفتد. برای جلوگیری از این امر ، اکثر تولیدکنندگان چندین مدل نوک لاستیکی یا کف را با مدل های داخل گوش خود در نظر می گیرند تا بتوانید قطعات گوش را تا حدی متناسب با گوش خود تنظیم کنید. Beyerdynamik یک قدم جلوتر می رود و قطعات کاملاً مناسب گوش از سمعک را برای مدل های سری DTX و MMX با قیمت 120 یورو ارائه می دهد.

تا آنجا که به ساخت شاخه گوش مربوط می شود ، بیشتر مدل های داخل گوش بسته می شوند. این بدان معناست که صداهای بیرون فقط ضعیف درک می شوند ، در حالی که صداهای خود ساخته مانند پاک کردن گلو ، بلکه قدمها نیز با شدت بیشتری شنیده می شوند. برای کسانی که این مسئله را آزار دهنده می دانند ، به عنوان مثال Bowers & Wilkins ، C5 Series 2 را ارائه می دهد ، یک هدفون گوش با یک فیلتر میکرو متخلخل خاص که قرار است صدای بازتری ارائه دهد. یا می توانید از جوانه های گوش بلافاصله استفاده کنید ، اما بعد ، همانطور که گفتم ، باید راهنمای خرید هدفون  تولید مثل باس را کاهش دهید.

هدفون گوش: سازش بین جمع و جور و صدا

کسانی که نمی توانند به احساس "اتصال به گوش" عادت کنند ، جایگزینی برای مدل داخل گوش با هدفون روی گوش پیدا می کنند. در اینجا نیز طرح های باز و بسته وجود دارد ، به عنوان مثال هدفون هایی با لیوان گوش که از بیرون سر و صدا می کنند - یا نه.

کسانی که نمی توانند به احساس "اتصال به گوش" عادت کنند ، جایگزینی برای مدل داخل گوش با هدفون روی گوش پیدا می کنند. در اینجا نیز طرح های باز و بسته وجود دارد ، به عنوان مثال هدفون هایی با لیوان گوش که از بیرون سر و صدا می کنند - یا نه.

مشکلی که در گوش وجود دارد می تواند راحتی راهنمای خرید هدفون  باشد. با استفاده از این نوع هدفون ، دهانه های گوش مستقیماً روی گوش ها می نشینند. بنابراین استفاده کنندگان از عینک و گوشواره باید به اندازه کافی خوب روی گوش خود بمانند تا بتوانند آن را امتحان کنند تا بعداً از فشار دادن دهانه گوش جلوگیری شود. مطمئن شوید که بند می تواند متناسب با شکل سر شما باشد و فشار نیاورد. مدل های پیشنهادی AKG Y40 ، Audio Technica ATH-T500 ، Sennheiser Amperior یا Ultrasone HFI580 هستند.

هدفون بالای گوش: خود را در دنیای موسیقی غرق کنید

اگر نمی خواهید بدون موسیقی در حال حرکت باشید راهنمای خرید هدفون ، باید هدفون های بیش از حد گوش بخرید. دهانه های آن گوش ها را کاملاً محصور می کند. و می توانید با انتخاب یک مدل باز یا بسته ، بر اینکه آیا هنوز در دنیای خارج شرکت می کنید تأثیر بگذارید (نگاه کنید به بالا). دهانه های گوش بیش از حد گوش محافظت بهتری در برابر فرکانس های بالای خارجی دارند. بعداً بیشتر در این باره

Beats Audio مارکی است که در سال های اخیر محبوبیت ویژه ای در بین جوانان پیدا کرده است. هدفون بالای گوش سازنده با یک باس مخصوصاً قوی که عادت می کند مشخص می شود. علاوه بر این ، قیمت آنها با شروع از 200 یورو MSRP نیز بسیار گران است. یک مدل مشابه باس بیس سنگین ، اما به مراتب ارزان تر ، دستگاه Skullcandy Crusher است که با فشار دادن یک دکمه باس پررونق آن را فعال می کنید. از 70 یورو شروع می شود.

اگر کمتر به صدای بیس خراب و بیشتر روی راهنمای خرید هدفون  صدای متعادل تأکید کنید ، به عنوان مثال با Beyerdynamic Custom One ، Sennheiser Urbanite XL یا Ultrasone Performance 880 خوب هستید.

اتصال به دستگاه نهایی: با کابل یا بدون کابل؟

بسته به نوع هدفونی که انتخاب کرده اید ، می توانید انواع مختلفی از اتصال هدفون و منبع موسیقی را انتخاب کنید. تنها استثنا: شما همیشه شاخه های گوش را با کابل و مینی جک به تلفن هوشمند یا پخش کننده MP3 خود متصل می کنید. از طرف دیگر ، هدفون های داخل و گوش بیش از حد می توانند از طریق بلوتوث یا رادیو (مادون قرمز) به صورت بی سیم متصل شوند. با این حال ، باید توجه داشته باشید که انتقال صدای بی سیم همیشه به قیمت کیفیت صدا انجام می شود و شما فقط بهترین صدا را از هدفون های سیمی دریافت می کنید.

آزادی حرکت در درجه اول به نفع انواع اتصال راهنمای خرید هدفون بی سیم است: شما دیگر به کابل محدود نمی شوید و بنابراین می توانید در حالی که تلفن همراه یا رایانه لوحی با موسیقی شما روی میز است آزادانه در اتاق حرکت کنید. با این حال ، نیازهای سخت افزاری برای این امر باید تأمین شود: هدفون ها به عنوان یک گیرنده سیگنال عمل می کنند و همیشه به یک فرستنده سیگنال مربوطه نیاز دارند. از آنجا که اکثر دستگاه های تلفن همراه دارای بلوتوث و در برخی موارد مادون قرمز هستند ، معمولاً در اینجا شرایط لازم برآورده می شود. با این حال ، این در مورد دستگاه های پخش MP3 نیست. با این وجود ، "آزادی" حتی با هدفون های بی سیم محدودیت هایی دارد: مادون قرمز به تماس بصری بین فرستنده و گیرنده نیاز دارد ، در حالی که بلوتوث به فاصله ده متر اجازه می دهد.

هدفون بلوتوث و مادون قرمز انرژی خود را از طریق باتری یا باتری های قابل شارژ داخلی می گیرند. اگر ظرفیت آنها به پایان رسیده باشد ، هدفون ها معمولاً می توانند از طریق کابل به منبع موسیقی متصل شوند و همچنین انرژی خود را از این طریق دریافت می کنند - بنابراین می توانید حتی با یک باتری خالی به گوش دادن به موسیقی ادامه دهید.

SMS صوتی خیابان 50 در آزمون

عملکرد هدست اضافی: عملی برای راهنمای خرید هدفون  برقراری تماس تلفنی و گپ زدن

اگر فقط از هدفون خود برای گوش دادن به موسیقی استفاده نمی کنید ، بلکه می خواهید از طریق تلفن هوشمند خود تماس بگیرید یا در هنگام بازی های آنلاین با بازیکنان خود صحبت کنید ، باید مطمئن شوید که هدفون به عملکرد هدست مجهز است. این بدان معنی است که دستگاه مجهز به کنترل های روی کابل یا - در مورد نسخه های بی سیم - روی لیوان های گوش است. می توانید از آن برای پاسخ دادن و پایان دادن به تماس ها ، تنظیم میزان صدا و پرش به آهنگ بعدی یا قبلی هنگام پخش موسیقی استفاده کنید.

در اینجا مهم است: کنترل ها باید به طور راهنمای خرید هدفون خاص برای Android طراحی شوند. بنابراین ضروری است که این مورد را روی بسته بندی یادداشت کنید. اگر فقط روی iPhone نوشته شود یا موارد مشابه ، احتمالاً کنترل ها در Android کار نمی کنند. این به این دلیل است که دو هدفون برای اتصال جک در هدست وجود دارد: هدست های آیفون از استاندارد CTIA (انجمن صنایع تلفن همراه) استفاده می کنند ، در حالی که اکثر تلفن های هوشمند اندرویدی از استاندارد OMTP (Open Mobile Terminal Platform) استفاده می کنند. هر دو در موقعیت پین ها برای میکروفون و زمین متفاوت هستند ، که در OMTP در مقایسه با CTIA جایگزین می شوند. برای استفاده از هدست آیفون در تلفن هوشمند اندرویدی ، به یک آداپتور OMTP ویژه نیاز دارید که بسته به نسخه آن با قیمت 4 تا 10 یورو در دسترس است. با این حال ، مشکلات سازگاری نیز می توانند در اینجا بوجود آیند. بنابراین بهتر است از هدفون هایی با عملکرد هدست استفاده شود که به عنوان سازگار با اندروید تعیین شده اند.

عملکرد اضافی حذف نویز: بی صدا در برابر نویز

همانطور که در بالا اشاره شد ، هدفون های بالای گوش بسته در حال حاضر درجه خاصی از محافظت از جهان خارج را ارائه می دهند ، به خصوص در مورد سر و صدای با فرکانس بالا. اگر می خواهید حتی در محدوده فرکانس پایین ساکت باشید ، باید راهنمای خرید هدفون به دنبال هدفون با ANC (لغو فعال نویز) ، یعنی سرکوب فعال نویز باشید. با استفاده از این روش ، میکروفون داخلی صدای محیط را اندازه گیری می کند. سپس سیگنالی از قطبیت مخالف برای هدف رسیدن بخشی به گوش در هدفون ایجاد می شود. هر دو در لاله گوش کاربر ملاقات می کنند و یک سیگنال سیگنال دیگر را جبران می کند. به خصوص با صداهای پررونق عمیق و یکنواخت ، مانند صداهای تولید شده توسط قطار یا هواپیما ، ANC می تواند تفاوت زیادی ایجاد کند - مناسب برای مسافران مکرر.

هدفون برای برنامه های خاص

ما در مشاوره خرید خود هدفون را به انواع شاخه گوش (گوش) ، گوش و گوش بیش از حد تقسیم کرده ایم که بسته به خواسته ها و سلیقه خود می توانید راهنمای خرید هدفون مورد علاقه خود را از بین آنها انتخاب کنید. با این حال ، طراحی های خاصی نیز وجود دارد که بر اساس کاربرد است. در اینجا چند مثال وجود دارد:

برای ورزشکاران: مهمترین ویژگی هدفون های ورزشی قرارگیری ضد بمب در گوش است. درست است که گوش و گوش بیش از حد فقط در طراحی فقط مناسب است. از آنجا که ورزشکاران معمولاً عرق می کنند ، استفاده از لیوان گوش از نظر راحتی توصیه نمی شود. تولیدکنندگانی مانند سونی ، جابرا و سنهایزر به طور صریح هدفون های اسپرت با طراحی داخلی را ارائه می دهند. مدل ها دارای براکت های خاصی روی قطعات گوش هستند که پشتیبانی بیشتری را ایجاد می کنند. متناوباً ، به اصطلاح پرسهای گردن وجود دارد که در آنها قطعات گوش توسط یک تار در پشت سر به یکدیگر متصل می شوند. اتفاقاً عرق این هدفون های ورزشی را اذیت نمی کند.

برای گیمرها: صدا در جو بازی نقش مهمی دارد. هنوز برای بازی های گوشی های هوشمند به اندازه بازی های رایانه های شخصی یا کنسول بسیار مهم نیست. اما آماده بودن برای آن ضرری ندارد. بنابراین ، هدفون های مخصوص بازی باید تا حد ممکن صدای راهنمای خرید هدفون  فراگیر را تولید کنند. دستگاه یا می تواند این را خودش شبیه سازی کند یا می توانید از تقویت کننده هدفون خارجی استفاده کنید. به عنوان گزینه سوم ، کارت صدا در رایانه شخصی یا کنسول شما می تواند پخش فراگیر را کنترل کند. علاوه بر این ، هدفون های بازی باید دارای میکروفون باشند تا بتوانید هنگام بازی آنلاین با همکاران خود ارتباط برقرار کنید. هدست های بازی پیشنهادی از Creative ، Beyerdynamic (به ویژه MMX300) و Steelseries وجود دارد.

برای علاقه مندان به Hi-Fi و طرفداران فیلم: یک طرفدار Hi-Fi / فیلم راهنمای خرید هدفون  همانند گیمر خواسته ای از هدفون دارد. صدای فراگیر اجباری است ، بنابراین هدفون ها یا باید خود مجهز به پردازنده صدا باشند یا به تقویت کننده هدفون متصل شوند. مجموعه های مناسب از Audio Technica ، Beyerdynamic یا Sennheiser در دسترس هستند.

 

harajierooz.ir

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

کد تخفیف دیجی کالا را چگونه گیر بیاوریم؟ ( کوپن تخفیف )

کد تخفیف و کوپن تخفیف جدید امروز digikala